۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

بانگ شبانه دوشنبه 11 بهمن ساعت 9 شب

بانگ شبانه دوشنبه 11 بهمن ساعت 9 شب 


امروز هم یک زندانی سیاسی دیگر را بنام زهرا بهرامی اعدام کردند..

دیروز صارمی را اعدام کردند ساکت ماندم چون هوادار مجاهدین نبودم , کاظمی وحاج آقائی را هم اعدام کردند باز گفتم من که مجاهد نیستم , خضری را اعدام کردند گفتم من که کرد نیستم , زهرا بهرامی را امروز اعدام کردند گفتم من که او را نمی شناختم. فردا نوبت .........دوست وبرادر من است باید از خواب بیدار بشویم والا آنها را هم اعدام میکنند .
ای... هموطن رژیم فاشیسم مذهبی میخواهد دهه 60 دیگری بوجود آورد پس بیائید باهم فریاد بزنیم وصدای رسای خود را بگوش مماشات گران برسانیم که فاجعه ای در راه است .
سکوت من وتو فاجعه دیگری رابوجود خواهد آورد .بپا خیزیم این رژیم با خواسته های مسالمت آمیز از بین نمیرود باید بهر صورتی شده خودرا از شر این حکومت جهل وجنون رها سازیم. مرگ برخامنه ای جلاد , لعنت بر احمدی نژاد وسپاه و بسیجی که بخاطر قدرت و ثروت ایران ما را بر باد داده اند و فرزندان این مرز و بوم را هر روز به جوخه های اعدام می فرستند...

دیروز نیز زندانبانها و عوامل رژیم زندانیان سیاسی را تهدید به اعدام کردند. باید کاری کرد. هموطنان ما بخاطر من و تو در زندانها بسر می برند و به کمک من و تو نیاز دارند.

دوشنبه در شب شروع دهه فجر با فریاد خود صدای آزادی خواهی خود را بگوش دزخیمان رژیم برسانیم و آنها بدانند که ما دوباره می آییم و اینبار باقدم های مصمم برای سرنگونی حکومتی که در بجز فقر،  بدبختی و آوارگی چیزی برای ایرانیان به ارمغان نیاورده است.

در اعتراض به اعدام ها و برای آزادی زندانیان سیاسی بر پشت بامها رفته و با شعار های زندانی سیاسی آزاد باید گردد،  شعار مرگ بر دیکتاتور، الله اکبر و ...........بر سر این دژخیمان فریاد فرود می آوریم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر